{ لیست کتاب }
تلاش وینش معطوف به دسترسی عموم مخاطبان به محصولات عرصه نشر است. در این مسیر هم حامی کتابفروشیهای محلی است (خرید مسئولانه)، هم پاسخگوی خریدارانی که تقاضای دریافت سریع کتاب را دارند (خرید سریع) و هم قصد حمایت از محیط زیست را دارد (خرید کتاب الکترونیکی). میکوشیم تا امکان دسترسی مخاطبان با سلیقههای مختلف به کتابهای موردنظرشان را فراهم کنیم (خرید کتاب).
مدیریت دانش برای فروش و بازاریابی:راهنمای متخصصان (مدیریت و اقتصاد 2)نویسنده: تام یانگ، نیك میلتون ناشر: هیرمند شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۰۸۴۸۰۵ اولین نفری باشید که به این کتاب امتیاز میدهید |